Online Marketing Blog
Wat te doen bij een daling in organisch verkeer?
Wat te doen bij een daling in organisch verkeer? Een daling in organisch verkeer kan een grote zorg zijn voor elke website-eigenaar. Wanneer je merkt dat het aantal bezoekers via
Google EEAT: Hoe je jouw website optimaliseert voor Experience, Expertise, Authoritativeness en Trustworthiness
Google EEAT: Optimaliseer jouw website voor betere SEO In de wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) draait alles om het verbeteren van je website om hogere posities in zoekresultaten te behalen. Een
Feed optimalisatie: waarom een goede productfeed essentieel is voor je e-commerce campagnes
Feed optimalisatie: waarom een goede productfeed essentieel is voor je e-commerce campagnes In de huidige digitale wereld, waar de concurrentie tussen e-commerce bedrijven groter is dan ooit, speelt data een
Waarom blogs nog steeds essentieel zijn voor een succesvolle contentstrategie
Waarom blogs nog steeds essentieel zijn voor een succesvolle contentstrategie In de hedendaagse digitale wereld is het essentieel voor bedrijven om zich te onderscheiden van de concurrentie. Het bouwen van
Redirects, de complete handleiding
Redirects, de complete handleiding Redirects zijn een belangrijk onderdeel van websitebeheer en zoekmachineoptimalisatie (SEO). Ze stellen website-eigenaren in staat om gebruikers en zoekmachines automatisch door te sturen van de ene
Kwalitatieve content: hoe jouw content de SEO-top gaat veroveren!
Kwalitatieve content: hoe jouw content de SEO-top gaat veroveren! We zien de laatste tijd dat er veel content wordt geschreven met behulp van AI. Dit aandeel wordt alleen maar groter
Dynamische Remarketing: haal meer uit bestaande website bezoekers
Dynamische remarketing: haal meer uit bestaande website bezoekers Dynamische remarketing is de holy grail voor e-commerce partijen die meer uit hun bestaande website bezoekers willen halen. In dit artikel leggen
De meerwaarde van Enhanced Conversions
De meerwaarde van Enhanced Conversions De levensduur van 3rd party cookies komt steeds meer onder druk te staan. Zo heeft Chrome al aangekondigd dat 3rd party cookies gaan verdwijnen aan
De meerwaarde en het belang van de Google Consent Mode
De meerwaarde en het belang van de Google Consent Mode Met de intrede van de GDPR wetgeving in 2016, is het verplicht om bezoekers vooraf te vragen om consent. Dit
Conversie verhogen
Conversie verhogen Het verhogen van conversie kan op twee manieren gerealiseerd worden. Je kan de traffic naar je website verhogen, bijvoorbeeld via zoekmachine adverteren of zoekmachine optimalisatie. Of je gaat