Online Marketing Blog
Dynamische Remarketing: haal meer uit bestaande website bezoekers
Dynamische remarketing: haal meer uit bestaande website bezoekers Dynamische remarketing is de holy grail voor e-commerce partijen die meer uit hun bestaande website bezoekers willen halen. In dit artikel leggen
De meerwaarde van Enhanced Conversions
De meerwaarde van Enhanced Conversions De levensduur van 3rd party cookies komt steeds meer onder druk te staan. Zo heeft Chrome al aangekondigd dat 3rd party cookies gaan verdwijnen aan
De meerwaarde en het belang van de Google Consent Mode
De meerwaarde en het belang van de Google Consent Mode Met de intrede van de GDPR wetgeving in 2016, is het verplicht om bezoekers vooraf te vragen om consent. Dit
Conversie verhogen
Conversie verhogen Het verhogen van conversie kan op twee manieren gerealiseerd worden. Je kan de traffic naar je website verhogen, bijvoorbeeld via zoekmachine adverteren of zoekmachine optimalisatie. Of je gaat
Marktonderzoek: Online Aankopen
12 juni 2023
/
Alexander van der Kooij
/
Zoekmachine Adverteren, Digitale Strategie, Marketplace Marketing, Social Media Marketing, Web Analyse, Zoekmachine Optimalisatie
De ontwikkelingen van de online markt De afgelopen jaren hebben we een enorme verschuiving gezien in de manier waarop consumenten aankopen doen. Met de opkomst van het internet en de
Google Marketing Live – De Toekomst Van Adverteren
Google Marketing Live – De Toekomst Van Adverteren Tijdens het jaarlijkse event Google Marketing Live houdt Google hun partners op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van adverteren.
ChatGPT en SEO: zo kan jij het inzetten
ChatGPT en SEO: zo kan jij het inzetten Je wordt overspoeld met berichten over de AI-tool ChatGPT. Van bedreiging voor veel sectoren tot je personal assistent. Wat kun je allemaal
Local Inventory Ads
Local Inventory Ads Local inventory ads is een zeer interessante optie voor retailers die hun offline aanbod willen promoten, binnen Google Shopping en Bing Shopping. Dit artikel gaat in op
De Meerwaarde Van Offline Conversion Import
De meerwaarde van offline conversion import Offline conversion import is de manier om te sturen op de kwaliteit van aanvragen vanuit diverse advertentieplatformen. In dit artikel gaan we in op
De toekomst van online adverteren
4 oktober 2022
/
Jeroen Witteman
/
Zoekmachine Adverteren
/
Digital Advertising, Online Adverteren, SEA
De toekomst van online adverteren De afgelopen jaren hebben grote advertentieplatformen zoals Google Ads en Facebook Ads groots ingezet op het verbeteren van hun Machine Learning technologieën. Met als resultaat