De toekomst van online adverteren
De toekomst van online adverteren De afgelopen jaren hebben grote advertentieplatformen zoals Google Ads en Facebook Ads groots ingezet op het verbeteren van hun Machine Learning technologieën. Met als resultaat
De meerwaarde van image extensies in Google Ads
Eind mei kondigde Google op Google Marketing Live aan dat image extensies wereldwijd zijn uitgerold. Dit artikel gaat in op de mogelijkheden van image extensies.
Google Lighthouse
Ben je klaar voor technisch SEO, Google Lighthouse een SEO tool om o.a. de laadsnelheid van jou website te optimaliseren. Lees hoe Lighthouse jou kan helpen.
Het schrijven van tekstadvertenties in Google Ads
Een goede tekstadvertentie is cruciaal voor een rendabele campagne. Ontdek hier hoe je de ultieme advertentie schrijft!
Wat zijn Responsive Search Ads?
Altijd een advertentie die perfect aansluit op je zoekwoorden? Gebruik responsive search ads, lees hier meer!
De magie van experimenten in Google Ads
Experimenteer in Google Ads om je resultaten te verbeteren. Lees hier alles over experimenten in Google Ads!
De voordelen van doelgroepen in Google Ads
Haal het maximale resultaat uit zoekadvertenties via Google Ads. Ontdek hier de voordelen van doelgroepen in Google Ads!
Google SiteKit, de nieuwe performance tool van Google
Google Site Kit, Google’s nieuwe performance tool voor WordPress Iedereen die in bezit is van een website is tegenwoordig wel bekend met Google performance tools zoals Google Analytics en Google
De vele voordelen van automatische biedstrategieën
Verbeter het resultaat van je campagnes met automatische biedstrategieën, ontdek hier de vele voordelen!
Google Search Console, de ideale performance tool voor SEO
Google Search Console is een gratis SEO tool welke aangeboden wordt door Google zelf. Lees hier wat de tool voor jouw website kan betekenen.