Online Marketing Blog

Wat te doen bij een daling in organisch verkeer?

Wat te doen bij een daling in organisch verkeer? Een daling in organisch verkeer kan een grote zorg zijn voor elke website-eigenaar. Wanneer je merkt dat het aantal bezoekers via
Lees Verder

Google EEAT: Hoe je jouw website optimaliseert voor Experience, Expertise, Authoritativeness en Trustworthiness

Google EEAT: Optimaliseer jouw website voor betere SEO In de wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) draait alles om het verbeteren van je website om hogere posities in zoekresultaten te behalen. Een
Lees Verder

Feed optimalisatie: waarom een goede productfeed essentieel is voor je e-commerce campagnes

Feed optimalisatie: waarom een goede productfeed essentieel is voor je e-commerce campagnes In de huidige digitale wereld, waar de concurrentie tussen e-commerce bedrijven groter is dan ooit, speelt data een
Lees Verder

Waarom blogs nog steeds essentieel zijn voor een succesvolle contentstrategie

Waarom blogs nog steeds essentieel zijn voor een succesvolle contentstrategie In de hedendaagse digitale wereld is het essentieel voor bedrijven om zich te onderscheiden van de concurrentie. Het bouwen van
Lees Verder

Redirects, de complete handleiding

Redirects, de complete handleiding Redirects zijn een belangrijk onderdeel van websitebeheer en zoekmachineoptimalisatie (SEO). Ze stellen website-eigenaren in staat om gebruikers en zoekmachines automatisch door te sturen van de ene
Lees Verder

Kwalitatieve content: hoe jouw content de SEO-top gaat veroveren!

Kwalitatieve content: hoe jouw content de SEO-top gaat veroveren! We zien de laatste tijd dat er veel content wordt geschreven met behulp van AI. Dit aandeel wordt alleen maar groter
Lees Verder

Dynamische Remarketing: haal meer uit bestaande website bezoekers

Dynamische remarketing: haal meer uit bestaande website bezoekers Dynamische remarketing is de holy grail voor e-commerce partijen die meer uit hun bestaande website bezoekers willen halen. In dit artikel leggen
Lees Verder

De meerwaarde van Enhanced Conversions

De meerwaarde van Enhanced Conversions De levensduur van 3rd party cookies komt steeds meer onder druk te staan. Zo heeft Chrome al aangekondigd dat 3rd party cookies gaan verdwijnen aan
Lees Verder

De meerwaarde en het belang van de Google Consent Mode

De meerwaarde en het belang van de Google Consent Mode Met de intrede van de GDPR wetgeving in 2016, is het verplicht om bezoekers vooraf te vragen om consent. Dit
Lees Verder

Conversie verhogen

Conversie verhogen Het verhogen van conversie kan op twee manieren gerealiseerd worden. Je kan de traffic naar je website verhogen, bijvoorbeeld via zoekmachine adverteren of zoekmachine optimalisatie. Of je gaat
Lees Verder