TikTok Adverteren
Met TikTok adverteren kan je op een creatieve manier een jonge doelgroep bereiken. Waarbij je aanzienlijk minder betaald dan op Facebook of Instagram. Onze aanpak zorgt voor een hoge relevantie door uitstekende doelgroeptargeting, met als resultaat maximale impact op jouw doelstelling.
Wat Is Tiktok Adverteren?
Het behalen van zichtbaarheid op TikTok is een uitdaging. Als je impact wilt maken ontkom je er niet aan om te gaan adverteren op TikTok. Of je wilt werken aan naamsbekendheid, merk associates of omzet, TikTok adverteren heeft voor elke doelstelling een interessante campagnevorm. De grootste groep gebruikers van het platform is tussen de 15 en 25 jaar. Dit maak TikTok adverteren erg interessant voor bedrijven met een jonge doelgroep. De consultants van PureDigital adviseren en ondersteunen bij de meest complexe Tiktok adverteren campagnes.
Waarom TikTok Adverteren?
Doordat TikTok een relatief nieuw platform is, is de CPM aanzienlijk goedkoper dan bijvoorbeeld bij Facebook adverteren. Daarnaast zien we een verschuiving in doelgroepen die social media platformen gebruiken. Veel jonge gebruikers zitten niet meer op Facebook of Instagram maar uitsluitend op TikTok. Daarnaast is het platform volledig video based, waardoor je als bedrijf op een creatieve manier veel beter je verhaal kan overbrengen dan wanneer je afbeeldingen gebruikt. De combinatie van een jonge doelgroep en een lage CPM maak TikTok adverteren interessant voor vrijwel alle bedrijven in Nederland en daarbuiten.
Onze TikTok Adverteren Aanpak
Onze Tiktok adverteren aanpak bestaat uit de volgende stappen:
Bepalen doelstelling: het bepalen van de doelstelling en de juiste campagnevorm(en).
Meetbaarheid website: het doormeten van de belangrijkste conversiepunten op de website.
Doelgroepstrategie: het selecteren van de juiste doelgroepen voor maximale relevantie.
Campagne opzet: het opzetten van de campagnes waarbij we met een top-down of bottom-up campagne structuur werken afhankelijk van de doelstelling van de klant.
Optimalisatie via validatie: het optimaliseren van campagnes.
Evaluatie: het evalueren van de resultaten, waarbij we bijsturen op basis van de doelstelling.
Naast het realiseren van kwalitatief verkeer naar je website wordt onze TikTok adverteren aanpak standaard aangevuld met advies over landingspagina’s. Zo sturen we niet alleen kwalitatief verkeer naar je website, maar zorgen we er ook voor dat dit verkeer gaat converteren.
TikTok Adverteren Uitbesteden
Het voordeel van TikTok Adverteren is dat je het vrij eenvoudig kan uitbesteden aan PureDigital. We kunnen vrijwel alles uit handen nemen, van het selecteren van een doelgroep tot het maken van beeldmateriaal (via onze partners). Uiteraard betrekken we, waar gewenst, de klant bij het hele proces om gezamenlijk het maximale resultaat te behalen. Benieuwd naar de voordelen van onze TikTok Adverteren aanpak? Download onze whitepaper of neem contact op!
Vragen Over TikTok Adverteren?
Meer te weten komen over TikTok adverteren? Vraag een training aan of neem contact met ons op!