Zoekmachine Optimalisatie (SEO)
Onze SEO aanpak is volledig gefocust op het behalen van jouw gestelde doelstelling. Op basis van de gestelde doelstelling zullen we een SEO strategie ontwikkelen om zowel op korte als lange termijn de gewenste resultaten te gaan boeken.
Onze ervaring is dat begeleiding en transparantie in resultaten tijdens een SEO project key zijn om te bouwen aan een gezonde en vertrouwde relatie tussen ons en de klant.
Wat is SEO?
SEO is een afkorting wat staat voor Search Engine Optimization oftewel zoekmachine optimalisatie. Door jouw (mobiele) website te optimaliseren en het verbeteren van de 4 SEO pilaren (techniek, Content, Autoriteit en User Experience). Wanneer jij hier overal een “10” op scoort voor Google zul je op positie 1 staan in Google op jouw focus zoekwoord. Het gaat hierbij om de gratis vermeldingen binnen zoekmachines zoals Google en Bing.
PureDigital helpt bedrijven in het gehele SEO traject van het verbeteren van de autoriteit, content en de techniek van een website.
Wil jij ook groeien via online marketing? Neem contact op met onze ervaren professionals!
Waarom SEO?
SEO is een online marketing kanaal dat onderschat wordt.
Men denkt wanneer ze een website hebben dat SEO vanzelf gaat, alleen is dit in de praktijk anders. Je zult echt moeten kijken waar jouw kansen liggen om jouw website te gaan optimaliseren en verder te laten groeien.
Belangrijk is om deze kansen te benutten en het kanaal te gebruiken als fundament van het online marketing plan. Met behulp van het plan kun je van het kanaal SEO een lucratief kanaal maken welke als fundament dient voor jouw website.
Verder heeft SEO buiten organisch verkeer ook raakvlakken met andere diensten zoals zoekmachine adverteren, conversie optimalisatie.
Probeer daarom altijd om SEO op de meest effectieve manier in te zetten en verder te kijken dan de basis. Dit kan iedere website verder helpen op het gebied van online marketing.
SEO Aanpak
De SEO aanpak van PureDigital bestaat uit de volgende stappen:
Initialisatie: het analyseren van de website en de potentie in de markt.
Inventariseren: het prioriteren van SEO optimalisaties en het maken van een roadmap.
Implementeren: het doorvoeren van SEO optimalisaties.
Evalueren: resultaten evalueren en learnings borgen.
Aangezien de concurrentie niet stil staat, is het continue optimaliseren van je website zeer belangrijk. PureDigital helpt bij een strategische en continue SEO optimalisatie om uiteindelijk hogere posities in Google te behalen. De SEO specialisten van PureDigital hebben jarenlange ervaring in complexe SEO trajecten. We hebben een bewezen en succesvolle SEO aanpak, waarmee we meerdere bedrijven hebben laten groeien. Kies jij ook voor onze succesvolle SEO aanpak? Neem dan gerust contact op met een van onze SEO specialisten!
SEO & Conversie Optimalisatie
Afgelopen perioden is Google bezig geweest met grote nieuwe updates. Waardoor we steeds meer signalen ontvangen dat ze meer en meer aan het inzetten zijn op gebruikerservaring. De verwachting is dat ook nieuwe updates hier impact op hebben.
Voor ons eigenlijk een bevestiging van wat wij al verwacht hadden. UX speelt een steeds grotere rol voor Google. Ons SEO- en CRO team werkt daarom geregeld samen om te kijken hoe wij onze klanten het beste kunnen helpen met het volgende:
“Het beste antwoord kunnen bieden aan de gebruiker zowel via content als visueel.”
SEO Uitbesteden
SEO kan zeer lucratief zijn met vaste hoge posities binnen Google die voor een continue stroom aan bezoekers en omzet zorgen. Het is echter wel belangrijk dat je weet wat er geoptimaliseerd moet worden en dat hier structureel aan gewerkt wordt. Ondernemers hebben hier vaak geen tijd voor of kennis van, waardoor het uitbesteden van SEO voor de hand ligt. Het uitbesteden van het SEO traject kan volledig of gedeeltelijk bij PureDigital.
Vragen over SEO?
Meer te weten komen over SEO? Download onze whitepaper of neem contact met ons op!