Bing Adverteren

Binnen onze Bing adverteren aanpak focussen we ons op de input die we geven aan de machine learning van Bing Ads. Met als resultaat rendabele campagnes en maximale impact op de doelstellingen van onze klanten.

Wat is Bing adverteren?

Bing adverteren gaat over de betaalde vermeldingen binnen de zoekmachine Bing. Dit zijn de vermeldingen die het meest prominent zijn, waardoor er heel veel op geklikt wordt. Wereldwijd is Bing de tweede zoekmachine qua marktaandeel, in Nederland is het marktaandeel 3,34%. Binnen het advertentienetwerk van Bing vallen ook de zoekmachines DuckDuckGo, Ecosia en Yahoo!. Gecombineerd hebben deze zoekmachines een marktaandeel in Nederland van iets meer dan 5%. Adverteren op Bing kan met elk budget, dit maakt het interessant voor vrijwel elk bedrijf in Nederland en daarbuiten.

bing ads logo

Waarom Bing adverteren?

Bing adverteren is een performance kanaal. Dit houdt in dat het goed meetbaar is wat elke geïnvesteerde euro oplevert en dat je hier ook goed op kan sturen. Dit maakt adverteren op Bing een zeer interessant kanaal om leads en omzet binnen te halen. Onze aanpak is volledig gefocust op het rendabel inzetten van advertenties op Bing. Op het moment dat we rendabel adverteren kunnen we de campagnes verder opschalen om zoveel mogelijk omzet of leads te behalen. Het grote voordeel van adverteren op Bing ten opzichte van adverteren op Google is dat er minder adverteerders aanwezig zijn. Hierdoor zien we vrijwel altijd lagere klikprijzen dan bij Google. Een ander groot voordeel is dat het mogelijk is om Google campagnes automatisch te importeren naar Bing. Dit maakt het adverteren op Bing zeer laagdrempelig om te testen.

Onze Bing adverteren aanpak

Onze Bing adverteren aanpak bestaat uit de volgende stappen:

nummer 1

Doelstelling: Het bepalen van de doelstelling van de campagnes en bijkomende budgetten.

nummer 2

Selectie kanalen: Op basis van de doelstelling van de klant kijken we naar welke kanalen het meest geschikt zijn om in te zetten.

nummer 3

Opzet campagnes: Het opzetten van de campagnes. Indien er al Google campagnes zijn overwegen we om de import functie te gebruiken.

nummer 4

Structurele optimalisatie: Structurele optimalisatie om de doelstellingen te behalen en het resultaat continue te verbeteren.

Naast het realiseren van kwalitatief verkeer naar je website wordt onze Bing adverteren aanpak standaard aangevuld met advies over landingspagina’s. Zo sturen we niet alleen kwalitatief verkeer naar je website, maar zorgen we er ook voor dat dit verkeer gaat converteren.

Bing adverteren specialist

Onze Bing adverteren specialisten hebben jarenlange ervaring in complexe Bing adverteren campagnes. Wij weten hoe we de perfecte set-up doen en hoe we campagnes maximaal kunnen opschalen. Dit maakt PureDigital het Bing adverteren bureau dat jouw bedrijf verder helpt groeien. Direct onze toegevoegde waarde ervaren? Vraag dan vrijblijvend een Bing adverteren scan aan!

Puredigital logo

Vragen over Bing adverteren?

Meer te weten komen over Bing adverteren? Download onze whitepaper of neem contact met ons op!

Bing adverteren klanten

Frites atelier logo
Stuntbed logo
Verzekeringvooruwbedrijf.nl logo
Onlinekunstgrasshop logo
Foryougifts logo
Antilopeoutdoor logo
redstone logo
Oils & Nuts logo

Wellicht Ook Interessant