085 060 05 54 info@puredigital.nl

Facebook Adverteren

Wat is Facebook adverteren?

Het behalen van zichtbaarheid op platformen zoals Facebook en Instagram is een uitdaging. Vaak ontkom je er niet aan om te gaan adverteren. Adverteren via Facebook Ads zorgt ervoor dat je zeker bent van zichtbaarheid op zowel Instagram en Facebook. Of je nou wilt werken aan naamsbekendheid, merk associates of omzet, Facebook Ads heeft voor elke doelstelling een interessante campagnevorm. De consultants van PureDigital zijn Facebook gecertificeerd en adviseren en ondersteunen bij de meest complexe Facebook Ads campagnes.

“Good, better, best, never get to rest, until good is better and better is best. Wat  mij betreft is dit wel van toepassing op de heren van PureDigital.” – Evert Vink, Eigenaar Antilope Outdoor

Facebook ad

Waarom Facebook adverteren?

Adverteren via Facebook is de snelste en doeltreffendste manier om jouw doelgroep te bereiken op Facebook en Instagram. Het voordeel van adverteren is dat je een garantie hebt op het realiseren van bereik, wat bij organische posts vaak beperkt is. Daarnaast weet Facebook heel veel over zijn gebruikers, waardoor er heel specifiek getarget kan worden op de juiste doelgroep. Daarnaast is het mogelijk om je eigen doelgroepen te bereiken, van volgers van je Facebook/Instagram pagina tot klanten vanuit je CRM. Kortom, het adverteren op Facebook is interessant voor heel veel bedrijven.

Facebook ad

Facebook adverteren aanpak

De Facebook adverteren consultants van PureDigital hebben jarenlange ervaring in de meest complexe Facebook Ads campagnes. Onze strategie kenmerkt zich door focus op doelstellingen en een data-driven aanpak. Grofweg, bestaat de aanpak uit de volgende stappen:

  1. Bepalen doelstelling: het bepalen van de doelstelling en de juiste campagnevorm(en).
  2. Meetbaarheid website: het doormeten van de belangrijkste conversiepunten op de website, waarbij we een balans opzoeken tussen privacy en meetbaarheid.
  3. Doelgroepstrategie: het selecteren van de juiste doelgroepen voor maximale relevantie.
  4. Campagne opzet: het opzetten van de campagnes waarbij we focussen op een “trechter” aanpak, waarbij campagnes elkaar opvolgen.
  5. Optimalisatie via validatie: het optimaliseren van campagnes, met de focus op experimenten om aanpassingen eerst te valideren.
  6. Evaluatie: het evalueren van de resultaten, waarbij we bijsturen op basis van de doelstelling.

Onze aanpak heeft zich bewezen bij meerdere klanten, in diverse branches. Zowel uitvoerend als strategisch helpen wij organisaties om succes te behalen op Facebook en Instagram.

facebook logo
facebook logo
Puredigital Logo

Facebook adverteren uitbesteden

Het voordeel van Facebook Ads is dat je het vrij eenvoudig kan uitbesteden aan PureDigital. We kunnen alles uit handen nemen, van het schrijven tot advertentieteksten tot het maken van beeldmateriaal. Uiteraard betrekken we, waar gewenst, de klant bij het hele process om gezamenlijk het maximale resultaat te behalen. Ook (meer) resultaat behalen uit Facebook adverteren? Vraag dan snel een gratis expert sessie aan met een van onze consultants!

Puredigital Logo

Lidmaatschappen, certificeringen & accreditaties

OOK GROEIEN VIA ONLINE MARKETING?
Neem vrijlbijvend contact met ons op!

Advertising Blog Artikelen

De meerwaarde van image extensies in Google Ads

Eind mei kondigde Google op Google Marketing Live aan dat image extensies wereldwijd zijn uitgerold. Dit artikel gaat in op de mogelijkheden van image extensies.

Het schrijven van tekstadvertenties in Google Ads

Een goede tekstadvertentie is cruciaal voor een rendabele campagne. Ontdek hier hoe je de ultieme advertentie schrijft!

Wat zijn Responsive Search Ads?

Altijd een advertentie die perfect aansluit op je zoekwoorden? Gebruik responsive search ads, lees hier meer!

PureDigitalLogoWhite

PureDigital

085 060 05 54
info@puredigital.nl

Rijnzichtweg 125
2342 AZ Oegstgeest

Chopinsingel 46
2402 EL Alphen a/d Rijn